Haru juga lagu nie

Ini Adalah petikkan dari admit satu group : 




Asslmkm dan salam sejahtera kpd semua group ladies, disini saya terpaksa menyediakan syarat2 kepada pengiklan2 perniagaan. Sekali lagi saya mohon maaf diatas ramai aduan supaya mengurangkn iklan2 bisnes... Dgn ini saya menyediakan syarat2 bahawa, pegiklanan boleh dibuat sehari dlm 2 kali.
1. Menu makanan yg bertukar2 menu.
2. Iklan brg2 kekal seperti, inai, minyak2, produk2 kesihatan, pakaian, produk2 elektrik dll yg mempunyai penerangan yg pjg boleh di iklan kali pertama shj, utk kali ke 2 hanya iklan gmbr shj. 
3. Utk update temphn dan baki tempahan boleh di buat byk kali....
4. Jika ada yg bertanya boleh diiklankn secara personal... 

Harap semua memberi kerjasama... Saya yg hanya menjalankn tugas, semoga semua selesa berada dlm group ini.... Mohon sgt2 ye.... 😊😊😊

apa yg saya faham admin cuma bagi amaran supaya tidak diiklankan byk kali dlm group ada yg x suka ...tp ramai lak org melatah....ada lak yang sentap hahahaahahahaa kesian admin mendengar keluhan ramai pihak ... jadi diri serba salah.

Comments

Popular Posts