Friday, January 29, 2010

Pencuri

kali niee bukan kasut g jamban tu yang hilang tapi kasut keja .. pereka hilang ...aduhai pencuri aku dapat aku cincang lumat2 . tak berkkad la hidup kau wahai pencuri kalau hidup asyik mencuri... bukan sepasang dua pasang . aduhai kesian pereka ..mai guna komputer kat opis aku ...mcm biasa kasut letak luar dah makmal komputer tentunya berkarpet...kena buka kasut tup2 nak balik pejabat depa keluar ...tengok kasut dah lesap... pilih lak tu kasut cantik aje yang buruk dan terkoyak x ambil.... warga kampus mana kah yang bertanggungjawab , Hidupnya tak berkad