Friday, October 02, 2009

Idlan & Ayah

Idlan asyik nak kuih raya , ayah idlan lak memasak di dapur fuh lega dapat rehat ... suami mithali niee



nak makan kuih raya saja bila tengok balang kuih
Memori Idlan Dengan Family Pak Jang









http://www.blogger.com/img/blank.gif
Adam Iman

Adam Iman

Hawa Aimi

Adam Afqar
Petang Raya Dirumah Mak Tok & Tok Ayah

aduhai payah tul nak ambil gambar bertiga idlan asyik nak main jeee...ini pun cepat-cepat ... sibuk dia nak main . semua nie memori umah mak tok & tok ayah...kebetulan petang raya pertama tu paksu ( adik ayah) datang beraya meriah tul.



abah , apiq d irfan
Aishah suraya


Ayah dan pak su





Pagi Raya Umah Tok


memori menarik pagi raya .. tak sangka ramai lak tetamu sampai aku tak sempat berbaju raya ..asyik kedapur jee . Idlan apa lagi... bestlaa dah pandai berkawan. Ramai sepupu dan sedara sebelah tok yam mai beraya . baju Melayu idlan jangan cakap x samapai tengahari dah kena ganti baju tumpah air .. basuh la jab lagi nak balik umah tok som lak.









sepupu idlan

PerHentian Di Umah Mama





nie mama ( kakak aku yang sulung ) selalu perjalanan balik kampung or nak balik tanjong malim mesti singgah kat sungai petani umah kak lepa lejang-lejang kaki tidor-tidor dulu baru bertolak balik.
Balik Kampung Menjelang Hari Raya

gaya Idlan sebelum bertolak balik kampung.


dah tidor bangun awal ..ngatuk la bila nak bertolak balik kampung.

relax je drive janji selamat sampai


dah borng tidur dan tak tahu nak buat apa last idlan memunggah raga susu... habisss


Perjalanan Balik Kampung Lancar