Friday, April 17, 2009

JUadah Malam ni

Ini je sempat masak, sejak kena buat web niee balik nampak bantal jeee... itu je paling senang buat. jadi itu la juadah kami sekeluarga


SELAMAT HARI LAHIR

Buat suami tercinta, sempat buat cupcake jee ... ising pun tak sempat...letih balik keja...selalu kek beli suami kantan tak nak makan... tapi kali niee esok pagi cerah dah kek tu husband bawa kenduri kat sekolah dia ...cuba dogol jeee kek tu tak sempat hiasan ..kantan buat kek dalam dua perisa coklat/coklat chip dan ada kek yang ada jem stawberi. itu je sempat kantan siapkan detik 12 malam ... 16 april 2009. Petang 16 tu baru dapat makan dan raikan hari lahir suami kantan.... mmm menu apa ye aaa nasi beriani tapi belila tak sempat nak masak .


Idlan Makan Mee Kicap

sedapnya tengok idlan dan ayah makan mee kicap resepi kat resepikantan





Monday, April 13, 2009

Muhammad Idlan Hakimi bersama kuda kesayangan