Thursday, March 18, 2010

Menang Glassware - Promotion Mother's and Teacher's Day





banyak lagi di http://kantan-barangandapur.blogspot.com/

Wednesday, March 17, 2010

Baju Utraman

idlan minat sangat ceta utraman ... kalau dulu buka cd tu aku sempat masak dan buat kerja lain dia layan cd jee ..pengaruh gambar utraman ...idlan asyik nak ajak berlawan jee ...cd dah aku sembunyi ... tak dapat cd baju pun jadi la janji ada gambar utraman tak da aksi-aksi berlawan lagi.





bila tengok baju ada utraman semalam kat kedai yang yang ...idlan nak sangat ... mula tak beli .. beli baju untuk tidor je baju dah kecik-kecik ... tapi lepas naik keta idlan diam jee kesian lak jadi g beli murah jee yang ada saiz besar je ...nak juga baju utraman ...ha dah jadi jubah ... nak buka sampai nangis-nangis nak baju utraman. idlan-idlan
Idlan Di pesta Konvo UPSI









pesta konvokesyen upsi 15 hb mac 2010 , malam first tu bawa idlan g jalan2..lasak sunggu .. seronok dia ..kami jarang bawa dia g tempat orang ramai kecuali g TF or bilion beli barang dapur... malam tu biar je dia berjalan-jalan macam2 dia buat ... seronok sangat balik sampai umah terus tidor keletihan
Resepi