Tuesday, February 02, 2010

Idlan & bihun sup

idlan memang suka sangat makan bihun sup...asal kan sup jee makan tambah2.. kalau bihun beriya-iyalaa... sup tu akan diangkat dan hirup.. macam tu cara setiap kalu makan makanan kakak kata macam tok ayah ..hehehehe cucu tok ayah . ..aku pun dah stanby mangkuk berat sikit ..mangkuk ringan melayang la dengan hero aku niee...
sup tu sebenarnya dari bakso aku buat malam ahad tu... sup banyak lagi celuqlak bihun jadikan bihun sup pulak ... tambah-tambah makan idlan suka.




Makan Rojak

sekali sekala buat makan2 dengan kawan sekerja best ruih rendah... hilangkan tension berkerja dan dapat eratkan perhubungan .
semua pakat2 bawa bahan nak buat rojak , itula hasilnya.








menu yang dihidangkan


dah kenyang ...latu ...sampai macam tu


dah kenyang tak leh nak duduk dah