Thursday, July 29, 2010

Marah Betul Aku

aduhai lama tak update blog ... bz tul sejak dua menjak nie... tension tul aku dgn mamat sorg nie... angin apa tah ...macam nak kena kan aku je... aku dah la jenis panas baran ... sabaq lama dah .. makin lama nampak kecik je org tu... aku dah cuba elak...perang ...dia lagi tuang minyak...

pikirla kalau nak ambil balik tanah jajahan ..g jumpa pentadbiran g jumpa kj g la jumpa sapa2 ... minta hang nak balik tempat tu... aku sendiri tak nak aku galas beban banyak kat bahu aku ...baik aku buat keja aku je... nie buat naya ...mula kunci , lepas tu aset iventory... lepas tu kunci almari software lak...lepas tu password dan lain-lain lagi ...( nak Senarai juga kee )...amboi tadi main tempik ikut suka hati jee ...bukan aku goyang kaki..aku dok bincang ttg keja ..aku ada tetamu ... bukan berpoya-poya tetamu datang atas urusan kerja ... awat hang sorg je ke keja ... org lain goyang kaki ...habis semua kena libas...habis semua kena perli
...

pikirla hubungan org sekeliling ...semua lari menjauh ...kerna sikap yang .hdkhahehfhfslfdjaljdlks.... payah aku nak cakap