Wednesday, May 12, 2010

Tanaman

Pokok Pisang emas ...nampak macam serasi dengan tanah dah .. yang luar pagar dah mati tanah keras sangat.


gambar bawah nie bunga kunyit .. sedap tak bunga kunyit niee nak makan risau jee x sedap last bagi jiran
Menu

ini menu bila entah dah lupa ...ambil gambar tp x sempai masukkan .. dah lupa hehehe


Nasi Lemak

nie menu hari ahad yang lepas ... pepagi bangun lepas solat subuh aku terus makan nasi lemak lama tul tak buat .. idlan lak makan nasi lemak dgn kicap ..tambah-tambah sedap kee... aku rasa macam tak kena jee .. sedap gamaknya tu bertambah-tambah.
Bihun Sup Tulang

Hari tu janji dengan idlan nak buat bihun sup , jadi aku bangun pepagi lagi masak bihun sup kat idlan bawa bekal g umah mak ( pengasuh idlan ) .. sup2 nie kegemaran idlan makan sampai angkat mangkuk hirup kuah tu yang best bila buat bihun sup. Gara-gara sup tulang hr tu aku sakit kepala biasala tu sapa suruh makan daging kan dah kena . Daripada nie untuk idlan dipelbagaikan ..bihun sup , soto dll selagi ada sup.


Idlan dan Camera

idlan sekarang nie tak leh tengok kamera asyik suruh ambil gambar dia jee penat la melayan terpaksa sembunyi kamera tu tengok la gaya2 depan kamera