Menu Hari Ke Tiga Belas


Hari ni x masak , aku sakit telinga ya Rabbi sakit gila ... pagi tadi ok lagi dlm meeting KIK leh bergurau senda gelak ketawa ... naik jam satu berdenyut semacam jee... rupanya dah lapan jam ubat dah habis dalam badan agaknya ... nak cakap , nak duduk berdiri semua tak kena. ...sakittttttttt.... aku gagah turun dari opis g kutip daun melur kat depan opis... bagi salam dan minta izin dulu risau kot ada benda jaga..hehehehe... dah dgr komplaks muzik keras risau juga. Daun tu aku upaq dengan bedak sejuk baca doa segala penawar tapi tak jalan juga. msg suami minta beli juadah jee untuk berbuka petang tu. Balik umah tertahan-tahan air mata menahan sakit.

Waktu berbuka ... nasi kerabu pantai timur tu mmg salah satu kesukaan aku .... tapi sayang mulut nak nganga suap nasi tak leh jenuh jolok juga supaya x sakit lain lak nti jika x makan dah ada anak risau juga... semua suami siapkan TERIMA KASIH SAYANG. Last aku buat keputusan g Klinik lagi sekali... balik klinik terus lena ... jaga tiga pagi alhamdullilah dah hilang sikit sakit aku mampu bangun masak masak nasi dan sambal sotong kembang malas nak snap gambar......

Aku dapat mc ... hari Jumaat rancang leh la konon buat kuih raya . siap dah bancuh doh kuih siput.... lepas antaq idlan pagi tu nak buat kuih siput tup-tup sakit balik apalagi masuk petiais je doh tu aku mengerang sakit jee... suami pun keja sedih rasa ...kalau idlan ada tentu tak terlayan niee... dah ketaq nak demam pula dah berair idung... alamak .... selsema nak masak apa lak hari niee macam niee... tungggu la kalau ada menu aku masak aku upload cni ...ye cdg nak buat kanji ( moisup ) jee senang makan dah mulut x leh buka gara-gara telinga sakit, kerengkong pun sakit. insyaallah esok chat la kot nak buat biskut raya niee... rasa mcm x sempat buat dah jahit baju pun x mula lagi tak da bj raya ke aku nti ....nak pegang mesin tak lalu letih jeee menahan sakit. dugaan sungguh bulan posa niee.

Comments

Popular Posts