selipar hilang lagi

Betul-betul menyusahkan laa... bila x da tanggungjawab dan buta hati. nie masuk kali ketiga selipar aku g toilet tu hilang . tension betul. hidup dengan student bakal guru niee macam niee jadinya.

first student sapu selipar aku simpan dlm bilik depa lepas ..buat harta sendiri lak tu utk depa guna g toilet. mengamuk aku bila tau ...aku g toilet ambil air solat dgn kasut tinggi habis kasut aku.

second aku beli baru lak , depa tukaq lak pulak dengan selipar cabuk depa yang dah putus. kalau selipar suaru ada tanda potong ..selipar aku sempurna ...x cacat dan tak disunatkan.

kali nie lak hilang terus.... aduhaiiiiii tensionnnnn ...sapa lak sapu larat ke nak beli.. tak pa la pakai kasut tinggi pada aku maki hamun malaun-malaun x da hati perut ...kalau pinjam pulangkan tak pa x la nak maki ..tapi dah tak balik-balik tu ..pencuri laa. aku dah check kat surau tak da ... kot depa tukaq ..x da so makna dicuri ....malaun tak guna tul

Comments

Popular Posts