Ular Oh Ular

napa la mai dok kat pejabat nie... terkejut aku nak g toilet basuh tangan lepas makan dah jam 1 makan tengahari la...tup-tup jalan depan makmal komputer tengok tergantung elok je kat tepi pintu....bila tengok cantik ular plastik kee dia bergerak terkejut aku terus lari g toilet mula rasa tak sedap dah takut terbang ke , mana tau ular tu leh terbang . Geli tak terkata belek merata tempat tapi dalam hati ular plastik tu bergerak tadi sebab angin tu.

OTW balik toilet nak masuk pejabat aku nie lalu juga pintu tu lagi dah jalan lain jauh...pelan2 jalan g pintu tu dalam hati harap-harap ular plastik la.. tup-tup ditoleh tengok aku... lariiii .. sampai surau macam mana nie nak masuk opis macam nak nangis mula baju diangkat seluar diangkat geli semacam je....

tengok dr jauh x nampak pulak jadi aku jalan pelan-pelan g kat pintu lagi...ha .. tak da , dah terbang kemana mula la belek sana sini hati dup dap dup dap .... last nampak kepala dia bawah alang pintu bahagian atas..agaknya dia terkejut kat aku tadi lari dia pun sembunyi. aku lari sekali melintasi pintu tu terus g pintu opis buka masuk terus call bilik juruteknik alamak bz lak ... last call bilik pereka harap ada org alhamdullilah khalid jawab call

terus aku minta mai sini tengok ular niee aku dah x leh duduk takut, geli dan risau ular masuk makmal. Nasib la ada Jai dan Khalid akhirnya tertewas juga ular tu.










aku rasa ular tu naik ikut pokok nie hehehehe dah belakang tu semak dan sungai

Comments

Popular Posts